Toisto-ongelmat Chromecast
Suosittelemme, että kokeilet seuraavaa:
- Käynnistä laite uudelleen
- Sammuta Chromecast 30 sekunnin ajaksi
- Palauta Chromecastin tehdasasetukset Chromecast-sovelluksessa
Näin palautat Chromecastin tehdasasetukset:
Chromecast Generation 2
Paina Chromecast-laitteen sivussa olevaa nappia alas laitteen ollessa kytketty televisioon. LED-lamppu vilkkuu oranssina.
Kun LED-lampun valo muuttuu valkoiseksi voit päästä napin, jonka jälkeen Chromecast aloittaa uudelleenkäynnistyksen.
Chromecast Generation 1
Android
- Avaa Google Home-sovellus
- Valitse Chromecast-laite > Asetukset
- Valitse ylhäällä oikealla Lisää > Palauta tehdasasetukset > Palauta tehdasasetukset
iPhone ja iPad
- Avaa Google Home-sovellus
- Valitse Chromecast-laite
- Valitse ylhäällä oikealla > Asetukset > Poista laite
- Valitse Palauta tehdasasetukset
- Vahvista laitteen nollaus valitsemalla Palauta tehdasasetukset
Jos mikään yllä mainituista ei auta, suosittelemme että kokeilet seuraavaa:
- Käynnistä modeemi uudelleen
- Blockbuster vaatii verkkonepeuden joka on vähintään 10 Mbit/s. Testaa netin nopeus.
- Sammuta kaikki muuta laitteet, jotka ovat yhteydessä verkkoosi niin, että vain sinun laitteesi on liitetty verkkoyhteyteen.
- Jos sinulla on käytössä VPN (Virtual Private Network) suosittelemme, että poistat tämän käytöstä.
- Jos mikään näistä vaihtoehdoista ei auta, ota meihin yhteyttä.
Vinkkejä parempaan streamaukseen langattoman verkkoyhteyden kautta:
- Siirrä reititin keskeiselle paikalle kodissa ja aseta se niin korkealle kuin mahdollista. Reititin, joka on hyllyn tai pöydän päällä antaa paremman signaalin kuin reititin, joka on asetettu huonekalujen taakse.
- Jos sinulla on tekniikka hallussa, kokeile reitittimen kanavanvaihtoa (verkkoyhteytesi toimittaja voi auttaa sinua tässä, mikäli et itse tiedä mitä tehdä). Koemme jatkuvasti, että kanavanvaihto parantaa verkon nopeutta ja streamauksen laatua.
Kommentit
0 kommenttia
Kommentointi on poistettu käytöstä.