Toisto-ongelmat Mac
- Käynnistä verkkoselain uudelleen
Voit ratkaista monet ongelmat käynnistämällä verkkoselaimen uudelleen.
- Kokeile toistoa tilassa ‘Yksityinen selaus’
Löydät tilan yleisimmillä selaimilla seuraavilla nimillä
Google Chrome - Incognito
Firefox - Yksityinen selaus (Private Browsing)
Safari - Yksityinen selaus (Private Browsing)
- Kokeile toistoa toisessa verkkoselaimessa
Ongelma voi johtua verkkoselaimeen liitetystä lisäohjelmasta. Kokeile elokuvan tai sarjan toistamista toisessa selaimessa.
Jos mikään yllä mainituista ei auta, suosittelemme että kokeilet seuraavaa:
- Käynnistä tietokone uudelleen
- Käynnistä modeemi uudelleen
- Sammuta kaikki muuta laitteet, jotka ovat yhteydessä verkkoosi niin, että vain sinun laitteesi on liitetty verkkoyhteyteen.
- Blockbuster vaatii verkkonepeuden joka on vähintään 10 Mbit/s. Testaa netin nopeus.
- Jos pystyt luomaan verkkoyhteyden modeemista tietokoneeseen kytketyllä kaapelilla, suosittelemme tätä langattoman verkkoyhteyden sijaan.
- Jos mikään näistä vaihtoehdoista ei auta, ota meihin yhteyttä.
Vinkkejä parempaan streamaukseen langattoman verkkoyhteyden kautta:
- Siirrä reititin keskeiselle paikalle kodissa ja aseta se niin korkealle kuin mahdollista. Reititin, joka on hyllyn tai pöydän päällä antaa paremman signaalin kuin reititin, joka on asetettu huonekalujen taakse.
- Jos sinulla on tekniikka hallussa, kokeile reitittimen kanavanvaihtoa (verkkoyhteytesi toimittaja voi auttaa sinua tässä, mikäli et itse tiedä mitä tehdä). Koemme jatkuvasti, että kanavanvaihto parantaa verkon nopeutta ja streamauksen laatua.
Kommentit
0 kommenttia
Kommentointi on poistettu käytöstä.