Chromecastin toisto-ongelmia
Jos Chromecastilla toistamisessa on ongelmia, kokeile ensin seuraavia.
- Sulje sovellus laitteellasi kokonaan. Ei riitä, että poistut siitä, se on suljettava kokonaan.
- Käynnistä laitteesi uudelleen, jos sovelluksen sulkeminen ja uudelleenavaaminen ei auta.
- Jos ylläolevat keinot eivät tepsi, sammuta virta Chromecastista.
- Palauta Chromecastin tehdasasetukset Chromecast-sovelluksesta. Tehdasasetusten palautus löytyy joko kohdista ”Asetukset” tai ”Menu”. Paina Chromecast-laitteen painiketta vähintään 25 sekuntia, tai kunnes valo alkaa vilkkua.
HUOM! Blockbuster ei tue uusien Sony-älytelevisioiden sisäänrakennettua suoratoisto-ominaisuutta.
Jos kohtaat vielä ongelmia, kokeile seuraavia:
Yleisempiä syitä BLOCKBUSTERin toisto-ongelmiin on huono tai pätkivä internetyhteys. Jos BLOCKBUSTER-sovelluksen käynnistyksessä tai elokuvan tai sarjan toistamisessa on ongelmia laitteellasi, ongelma voi johtua hitaasta tai keskeytyneestä internetyhteydestä.
Keräsimme muutamia vinkkejä, joilla useimmat yhteysongelmat ratkeavat:
Huomio: Jos et ohjeidemme avullakaan saa korjattua BLOCKBUSTER-yhteysongelmia, suosittelemme että otat yhteyden internetpalveluntarjoajaasi. He voivat auttaa selvittämään, onko ongelma vaikkapa reitittimesi asetuksissa ja siinä, miten laitteet viestivät kotiverkkosi kanssa.
Jos yhteytesi täyttää suoratoiston minimivaatimuksemme, yleisimmät yhteysongelmat ratkeavat seuraavilla neuvoilla.
- Tarkista, että KAIKKI kotiverkkoosi liitetyt laitteet ovat pois päältä ainakin minuutin ennen kuin kytket laitteet takaisin päälle yksi kerrallaan.
- Sammuta tai kytke irti laitteesi.
- Irrota modeemi (JA langaton reititin, jos se on erillinen laite) verkkovirrasta ainakin 30 sekunniksi.
- Kytke modeemin virta takaisin päälle, ja odota kunnes yksikään valo ei enää vilku. Jos reititin on erillinen laite, kytke se takaisin päälle ja odota, ettei yksikään merkkivalo enää vilku.
5.Laita laitteesi takaisin päälle ja yritä uudelleen toistaa videosi BLOCKBUSTERista.
Jos tekniikka ei ole vahvin lajisi, kokeile palauttaa yhteydentarjoajasi oletusasetukset
Jos olet muuttanut laitteesi yhteysasetuksia, suosittelemme palauttamaan yhteydentarjoajan oletusasetukset. Jos käytät yhteyden luomiseen VPN-palvelinta, kytke se pois päältä ja luo yhteys suoraan oman kotisi kotiverkosta. Jos olet muuttanut laitteesi DNS-käyttäjäasetuksia, voit yrittää nollata laitteen hakemaan DNS-asetukset automaattisesti. Jos olet epävarma siitä, miten nämä tehdään, tarkista laitteesi valmistajan ohjeet asiasta.
Langattoman signaalin parantaminen
Jos käytät langatonta verkkoa eikä ylläolevista vinkeistä ole apua, voit kokeilla jotain näistä seuraavista vihjeistä langattoman yhteyden parantamiseen: Vaihda reitittimen paikkaa, jotta signaali vahvistuu. Yleensä reititin kannattaa sijoittaa keskeiselle paikalle kotia, niin signaali on vahvempi kaikkialla. Reititin kannattaa myös nostaa lattiatasolta ylemmäs. Hyllyllä tai pöydällä oleva reititin lähettää parempaa signaalia kuin huonekalujen takana piilossa oleva laite.
Jos tekniikka ei ole vahvin lajisi, voit kokeilla vaihtaa langattoman signaalin kanavaa reitittimessäsi. (Palveluntarjoajasi auttaa tässä, jos et itse tiedä miten se tapahtuu). Usein kanavan vaihtaminen auttaa, kun signaali on heikko.
Kommentit
0 kommenttia
Kommentointi on poistettu käytöstä.