Toisto-ongelmia tabletilla
BLOCBUSTERIN toisto-ongelma iPadilla.
Jos laitteesi kanssa on ongelmia, suosittelemme että käynnistät sen uudelleen.
Näin sammutat iPadisi.
Jos sinulla on ongelmia Apple-laitteesi uudelleenkäynnistämisessä, löydät ohjeet IPhonelle, iPadille ja iPod touchille täältä: Applen tukipalveluiden sivuilla.
Odota 10 sekuntia, ennen kuin kytket virran takaisin. Jos ongelma jatkuu, suosittelemme välimuistin tyhjentämistä Blockbuster-sovelluksessa.
Se onnistuu näin.
Sinun pitää olla kirjautuneena sovelluksessa, kun teet seuraavat toimet.
- Pidä virtanappia pohjassa, kunnes laite voidaan sulkea.
- Sen jälkeen painetaan kotinäppäintä, ei suljeta.
- Pidä kotinäppäintä pohjassa, kunnes sovellus sulkeutuu.
BLOCKBUSTER-ongelmia Android-tableteilla.
Jos laitteesi kanssa on ongelmia, kokeile ensin seuraavia keinoja:
Käynnistä Android-laitteesi uudelleen.
Monet toisto-ongelmat ratkeavat käynnistämällä laite uudelleen. Android-laite suljetaan pitämällä virtanappia alas painettuna ja vahvistamalla, että haluat sulkea laitteen. Käynnistä Android uudelleen virtanapista. Kun Android-laite on uudelleen valmis käytettäväksi, kirjaudu BLOCKBUSTERiin ja käynnistä elokuvasi tai tv-sarjasi.
Poista BLOCKBUSTERin väliaikaiset tiedot laitteeltasi.
Nollaa BLOCkBUSTER-sovellus tyhjentämällä sovelluksen tiedot:
- Aloita laitteesi aloitusnäytöltä (Home) ja mene Asetuksiin (Settings).
- Valitse Yleistä (General).
Huomio: Jos et näe Yleisiä asetuksia (General), jatka seuraavaan vihjeeseen.
- Valitse Sovellukset (Applications).
- Valitse Sovellusten hallinta (Manage Applications)
- Valitse BLOCBUSTER.
- Valitse Tyhjennä tiedot (Clear data) ja sen jälkeen OK.
Kun olet tyhjentänyt BLOCKBUSTER-sovelluksen tiedot, käynnistä BLOCKBUSTER ja yritä uudelleen toistaa elokuvasi tai sarjasi.
Poista ja uudelleenasenna BLOCKBUSTER-sovellus.
Varmista, ettei ongelma liity BLOCKBUSTER –sovelluksen vanhaan versioon poistamalla sovellus Android-laitteestasi ja asentamalla se uudelleen.
- Avaa Play Kauppa –sovellus.
- Etsi BLOCKBUSTER.
- Kun olet BLOCKBUSTERin sovelluskaupan sivuilla, valitse Poista (Uninstall).
- Hyväksy painamalla OK.
- Kun sovellus on poistettu, asenna se uudelleen valitsemalla Asenna (Install) ja Hyväksy (Accept).
- Kun asennus on valmis, valitse Avaa (Open).
- Syötä sähköpostiosoitteesi ja salasanasi BLOCKBUSTERiin ja jatka.
- Yritä toistaa elokuvasi tai sarjasi kun olet uudelleen kirjautunut BLOCKBUSTERiin.
Kommentit
0 kommenttia
Kommentointi on poistettu käytöstä.