Toisto-ongelmia Playstationilla
Jos PlayStation toistamisessa on ongelmia, kokeile ensin seuraavia:
Yleisempiä syitä BLOCKBUSTERin toisto-ongelmiin on huono tai pätkivä internetyhteys. Jos BLOCKBUSTER-sovelluksen käynnistyksessä tai elokuvan tai sarjan toistamisessa on ongelmia laitteellasi, ongelma voi johtua hitaasta tai keskeytyneestä internetyhteydestä.
Keräsimme muutamia vinkkejä, joilla useimmat yhteysongelmat ratkeavat:
Huomio: Jos et ohjeidemme avullakaan saa korjattua BLOCKBUSTER-yhteysongelmia, suosittelemme että otat yhteyden internetpalveluntarjoajaasi. He voivat auttaa selvittämään, onko ongelma vaikkapa reitittimesi asetuksissa ja siinä, miten laitteet viestivät kotiverkkosi kanssa.
Jos yhteytesi täyttää suoratoiston minimivaatimuksemme, yleisimmät yhteysongelmat ratkeavat seuraavilla neuvoilla.
1. Tarkista, että KAIKKI kotiverkkoosi liitetyt laitteet ovat pois päältä ainakin minuutin ennen kuin kytket laitteet takaisin päälle yksi kerrallaan.
2. Sammuta tai kytke irti laitteesi.
3. Irrota modeemi (JA langaton reititin, jos se on erillinen laite) verkkovirrasta ainakin 30 sekunniksi.
4. Kytke modeemin virta takaisin päälle, ja odota kunnes yksikään valo ei enää vilku. Jos reititin on erillinen laite, kytke se takaisin päälle ja odota, ettei yksikään merkkivalo enää vilku.
5. Laita laitteesi takaisin päälle ja yritä uudelleen toistaa videosi BLOCKBUSTERista.
Jos tekniikka ei ole vahvin lajisi, kokeile palauttaa yhteydentarjoajasi oletusasetukset
Jos olet muuttanut laitteesi yhteysasetuksia, suosittelemme palauttamaan yhteydentarjoajan oletusasetukset. Jos käytät yhteyden luomiseen VPN-palvelinta, kytke se pois päältä ja luo yhteys suoraan oman kotisi kotiverkosta. Jos olet muuttanut laitteesi DNS-käyttäjäasetuksia, voit yrittää nollata laitteen hakemaan DNS-asetukset automaattisesti. Jos olet epävarma siitä, miten nämä tehdään, tarkista laitteesi valmistajan ohjeet asiasta.
Langattoman signaalin parantaminen
Jos käytät langatonta verkkoa eikä ylläolevista vinkeistä ole apua, voit kokeilla jotain näistä seuraavista vihjeistä langattoman yhteyden parantamiseen: Vaihda reitittimen paikkaa, jotta signaali vahvistuu. Yleensä reititin kannattaa sijoittaa keskeiselle paikalle kotia, niin signaali on vahvempi kaikkialla. Reititin kannattaa myös nostaa lattiatasolta ylemmäs. Hyllyllä tai pöydällä oleva reititin lähettää parempaa signaalia kuin huonekalujen takana piilossa oleva laite.
Jos tekniikka ei ole vahvin lajisi, voit kokeilla vaihtaa langattoman signaalin kanavaa reitittimessäsi. (Palveluntarjoajasi auttaa tässä, jos et itse tiedä miten se tapahtuu). Usein kanavan vaihtaminen auttaa, kun signaali on heikko.
Tarkista yhteytesi
Suosittelemme vähintään 10 Mbit/s latausnopeutta.
Jatkuvatko ongelmat vielä?
Jos kuva säröilee tai jumittaa, kun toistat BLOCKBUSTERia PlayStation se voi johtua tietojen luku/kirjoitusongelmista laitteellasi. Näissä tapauksissa kuva säröilee tai jumittaa kaikkia elokuvia tai sarjoja toistettaessa tai pian toiston alkamisen jälkeen.
Nämä oireet kertovat usein kovalevyn virheestä. Kovalevyn päivitys tai puhdistus ratkaisee ongelman. Tarkemmat ohjeet löydät PlayStationin kotisivulta.
Jos elokuvien ja sarjojen toistossa käyttäen PlayStationia on ongelmia, suosittelemme että seuraat yllä olevia PlayStation ratkaisuohjeita.
PlayStationia käytettäessa voi ilmetä myös seuraavia virheilmoituksia.
Ratkaisuehdotukset löydät täältä:
Virheilmoitukset:
Saitko seuraavan virheilmoituksen? CE-34878-0
Vastaus löytyy Sony PlayStationin tukisivuilta. Toimi seuraavasti:
1. Sulje sovellus, asenna uusin järjestelmän ohjelmisto ja päivitä peli, ja käynnistä järjestelmä uudelleen.
2. Jos järjestelmään on kytkettynä PS-kamera, poista se, käynnistä järjestelmä uudelleen, mene sitten kohtaan Asetukset > Käyttäjät> Kirjautumisasetukset ja kytke ”Kasvotietojen hallinta” OFF-asentoon.
3. Jos olet päivittänyt parempaan kiintolevyyn (HDD), asenna alkuperäinen kiintolevy uudelleen.
4. Jos virhe toistuu, tee tallennetuista tiedoista varmuuskopio, mene sitten kohtaan Asetukset > Alustus ja valitse Alusta PS4.
5. Jos virhe jatkuu ja toistuu jokaisessa sovelluksessa, tai aina kun sovellus avataan, ota yhteys PlayStationin tukeen.
Jos saat muita virheilmoituksia, voit etsiä niitä täältä:
Kommentit
0 kommenttia
Kommentointi on poistettu käytöstä.